Blog-ul meu si numai al meu

mda....

vineri, 9 martie 2007

Sfintii mucenici 8888888


Privind la tv si pe site-uri de stiri,am aflat ca astazi este sarbatoarea Sfintilor Mucenici 88888 ,si cica astazi ar fi (inventata de romani) Ziua Barbatului. :D
Astazi se mananca opt-uri,adica mucenici(abia astept sa mananc acele opt-uri cu lamaie rasa si nuca),si in unele zone sunt si acei mucenici preparati la cuptor cu miere si nuca care sunt o delicatese(bine,depinde cine ii face).Era sa uit,tot astazi se bea 44 (sau 40 ,nu sunt sigur) de pahare de vin(neaparat ROSU).Tu cate pahare ai baut azi,sau cate ai de gand sa bei,sau cate poti sa duci?

Un comentariu:

Teo spunea...

uite nu stiu exact cate pot sa duc(le am pierdut numarul pe drum).In schimb la babanu nu am concurenta :D

Cat despre bauta, maine seara :D bine ca nu e cu vin e bere, da nu am auzit pe nimeni sa fi murit de la prea multa TImisoreana. :D

Si nu mai baga retete de alea ca ma omori