Blog-ul meu si numai al meu

mda....

joi, 25 octombrie 2007

Rude pierdute........


Astazi navigand pe www, intr-una din multele pauze pe care le am la locul de munca(stii vorba aia, pauzele lungi si dese , cheia marilor succese) am dat de o stire despre un site care te ajuta sa iti gasesti rudele pierdute prin lume cu ajutorul ADN-ului, prin trimiterea unei mostre din propriul ADN la http://ancestry.co.uk./ . Odată ajunsă acolo specialiştii o vor analiza şi compara cu celelalt 15 milioane de mostre pe care le-au adunat până în acest moment. Acuma din cate stiu eu ,nimeni din familia mea nu prea a parasit granita tarii dar mai stii...., sau descoper ca unii dintre prietenii mei imi sunt rude :D . Oricum e o idee buna. Seamana un pic cu prostia de emisiune "Stupize..stupize", bine mai evoluat si mai profesionist. Site-ul in cauza este http://ancestry.co.uk./ .

2 comentarii:

Teo spunea...

Iti zic din propria experienta ca e dureros sa afli ca o persoana iti e ruda.Am patit o asta vara cand dupa ceva vrajeala aflu ca respectiva imi e vara de gradul 2.

Dureros

Fritz spunea...

AHa ! I-auzi ce zice jidanu !HUAAAAAAAAA !
Apropo sa schimbi ora la ceasurile alea ! :-"