Blog-ul meu si numai al meu

mda....

joi, 8 mai 2008

Cele mai noi STIRE la Realitatea TV

Va dati seama ce importanta e stirea aceasta, atat de importanta incat cei de la realitatea .net au postat-o la toate categoriile...inclusiv la sport sau mai rau la Vreme...adica ceva de genul..."Vin vremuri "prafuite"......aveti pozele mai jos ca sa va convingeti



Un comentariu:

Unknown spunea...

Salut,

Am placerea sa te anunt ca am lansat un forum de discutii si informare
destinat locuitorilor orasului Bucuresti. Forumul este realizat sub forma
unui ghid informativ ce are la baza un forum cu discutii pe teme diverse
din toate domeniile interesante.

Propunerea mea este de a promova atat blogul tau in cadrul forumului cat
si forumul in cadrul blogului, un parteneriat din care consider ca are
toata lumea de castigat.

In cazul in care esti interesat, adresa forumului este
http://www.forumbucuresti.ro.
Pentru mai multe detalii: contact@forumbucuresti.ro.

Numai bine,
Ana